Myspys

Var nyss efter ett paket med lite nya dynvar jag beställt. Har även beställt en VIT filt från Jotex och den har kommit till en "postlucka automat" men har inte fått någon kod (eftersom jag var lite slarvig när jag beställde den och inte kollade efter att telefonnumret började +358... men har kontaktat posten och vi försöker fixa så att jag skulle kunna få mitt paket) är smått sur, haha. 

(null)

(null)

Förrästen så blev min sallad jag lagade igår sjukt god. Så enkelt att laga. 
Till salladen behöver du:
  • Sallad av valfri sort (jag tycker om färdiga salladsblandningar)
  • 2-3körsbärstomater
  • Gurka ca 3-4cm
  • En halv avokado
  • En kycklingbröstfilé
  • Fetaost
Till dressingen behöver du:
  • 2vitlöksklyftor som du hackar (vitlökspress om du äger en sådan)
  • Saften ur en halv citron
  • Salt och peppar
  • Balsamikvinäger
  • Olivolja
Blanda om allt i en liten skål och så är det färdigt.
(null)

MuMs