Relaxing yoga

Har så sjukt så sjukt i alla muskler idag. Men tillika så känns det väldigt skönt att veta att man har tränat och att det faktist tar på musklerna. 
Efter skolan var jag och Amelie till Hansa ett varv. Jag skulle efter teaterbiljetter till fammo och Nappe som dom hade förhandsbeställt. For även till Akademiska och köpte ett skolhäfte till matematiken. Hittade också en receptbok som bara kostade 3€(älskar REA!!!!). Boken var fylld med olika recept på dumplings. Jag drömmer ju om att ha ett stort kök med en stor bokhylla på väggen där alla mina kokböcker kommer att stå. Nu är dom alla i en hög på köksbänken, haha. 
Var också ett varv till Sokos där jag köpte en alldeles underbart doftande kroppsskrubb.
 
Så söt, naturlig och fresh doft! (+plus+ är att den är organisk, har väldigt känslig hud)
När jag kom hem åt jag lunch och såg ett serieavsnitt. Efter det kände jag för yoga, så jag drog fram min yoga matta och hittade ett passande yoga-klipp på youtube. Lägger det här under så kan ni också göra en avkopplande 10minuters yoga. 
 
 
 
Verkligen skönt att få stretcha lite och bara koppla av. 
Efter det prövade jag nya bodyscrubben i duschen och nu har jag så mjuk och len hud. Varför har jag inte gjort det oftare?
 
Hejsvejs!♥