Brun utan sol - TEST

Igår efter kropps skrubben så tänkte jag pröva på lite brun utan sol. Har köpt en brun utan sol från Sokos, NKD SKN. Har aldrig tidigare använt sånt här så prövade endast på benen för att se om det skulle bli en jämn och fin färg. På förpackningen stod det att moussen skulle verka 6-8 timmar så imorse tog jag en snabb kroppsdusch och sköljde av mig och efteråt kände jag mig så fräsh om benen.

FÖRE

(null)

EFTER
(null)

Man kanske inte ser så stor skillnad på bilderna men in real life så märkte jag skillnad. Tänkte dra en lugn yoga och sedan försöka lägga det på resten av kroppen också.
(null)

Hade ingen "applicering lapp" men läste att det funkar lika bra med plasthandskar. Tycker att moussen var väldigt enkel att applicera och få jämn. Och den var inte för mörk (valde nyansen medium) utan just perfekt för att få lite färg på huden. Rekommenderar att pröva den här ifall ni tänkte använda brun utan sol. Tummen upp!
Förrästen så började mitt veckoslut idag, yeyy! Fast jag har jobb imorgon och på lördagen. Men veckoslut iallafall! Plus att Jesse kommer hit imorgon så det ska bli så skönt att bara ta det lugnt och ha ett mys-veckoslut.

Hejsvejs!💕