Bra dag

Var hos fammo och nappe(fafa) idag. Klippte deras hår, blev bjuden på mat och hade det hur mysigt som helst. 
 
 
 
Dom bjöd mig på sjömansgryta med älg inrefilé som var så mör att man inte behövde använda kniven för att skära det. Så himmelens gott!!
 
När jag kom hem bytte jag kläder och körde efter Ronja och sedan till Cafferiet på kaffe. Vi pratade om allt möjligt men främst om det att hon ska bli mamma! Är så så så såå glad för hennes/deras skull! Grattis ännu en gång!♥
 
Idag var det en bra dag! Har haft fullt upp, tiden har gått fort (nästan allt för fort). Snart bär det av till Åbo igen för att fortsätta med studierna, jullovet har gått allt för snabbt.
Men innan det ska:
hälsa på momi och ukki och klippa deras hår!
på zen-yoga med mamma.  Ska bli så spännande, har aldrig tidigare varit på yoga. Hoppas jag tycker det är kul, och vem vet kanske det blir min nya grej! :D
Vad annat.. Jo Jesse gjorde idag ett träningsprogram som jag ska börja med bara jag farit tillbaka till Åbo.
 
Hejsvejs!♥