Dagen jag inte trodde skulle komma

Söndagar brukar alltid vara "slöa" dagar. MEN idag vaknade vi tidigt eller nåja tidigt och tidigt men lite efter kl9. Drack morgonkaffe och åt frukost och kollade lite youtube. Efter det for vi till stan på ärenden till Tokmanni och handla mat. Kom hem och började laga mat - klyftpotatis i ugnen med kyckling, mums. 
Tog det lugnt några timmar och jag läste igenom och gjorde lite sista korrigeringar på min praktikrapport innan jag skickade in den. 
Kom hem för en stund sedan. Jag och Jesse var och köra lite intervallträning. Vi sprang och gick vartannat. Tur för mig så har jag en träningstokig pojkvän som pushade på mih när jag ville ge upp. Min kondition är den sämsta.. men härifrån går det bara uppåt från och med nu! Har inte sprungit på flera år och jag nästan skäms hur "dålig" jag är på det nuförtiden. Och jag skulle ljuga om jag sa att jag njöt av det - för det gjorde jag verkligen inte! Men känslan nu efteråt är så otroligt skön att jag tror att jag kommer att tvinga mig ut i Hangös skogar och springa lite nu medan jag är här dom kommande två veckorna, haha. 
(null)

(null)

(null)