Godmorgon

Idag hade jag väckning så tidigt som 6:45. Jag har levt så lyxigt när jag har fått sova länge då dom flesta lektionerna har börjat 9:45 eller senare. 

Var på arbetsintervju idag och ska imorgon till arbetsplatsen och prata med ägaren. Får se hur det går, jag återkommer.
Igår var det skola som gällde, vi har utmaningsvecka på gång. Det betyder att hela vårt team ska arbeta med olika utmaningar hela veckan. 
Efter skolan kom Elouise till mig och vi skrev en kort marknadsförande text om vårt team. Efter det gick vi till stan med Madde och Eve. Vi ska ha bastukväll på onsdagen som en teambilding (eller vad det nu heter), så vi var och shoppa lite inför det. 
På kvällen gjorde jag en video arbetjsintervju, den gick👍
Kom för en stund sen hem men ska snart igen traska iväg till skolan. Senare blir det powerwalk med Amelie.
Hejsvejs!💕