":)"

3 dagar sjukledigt, inga svar (ännu) från svalgprovet. Hoho, vill inget mera än att bli frisk just nu.
Vill vara frisk så att jag kan gå till arbetet. träffa kompisar, ut och cykla, träna, njuta av det varma vädret, ja det finns så mycket man vill göra när man inte får göra någonting alls.
Var hem till mamma en sväng när hon slutade jobbet. Tänkte att lika bra kan jag vila där som jag kan vila hemma. Plus att mamma alltid skämmer bort mig lite när jag är sjuk. Hon vet precis vad som behövs, lite smått och gott såklart.
 
Måste snart börja laga mat, har inte ätit ordentligt idag. Har ingen matlust, men jag måste ju få i mig någonting. Sov förrästen 14 timmar förra natten vilket tyder på att jag inte är helt frisk.
Alltså hoho, blir riktigt sur på mig själv när jag bara skriver och gnäller här på bloggen om hur sjuk jag är hela tiden. Ska försöka att det här blir det sista tråkiga inlägget.
Hoppas alla andra njuter av det fina vädret för min del också.
En positiv sak med att vara sjuk är att nu har jag faktist tid att läsa på inträdes provet till urvalsprovet till skolan jag sökte till, no excuses nu inte. 
1
Caroline

Den där chokladen är god. Krya på dig.