Hurtbulle

Efter allt för lite sömn så är jag endå tidigt igång. Vaknade lite före 7 och låg i sängen en halv timme och hade beslutsångest om jag skulle stänga ögonen och fortsätta sova eller om jag skulle stiga upp. Så skönt att halsen och hostan känns bättre idag. Hoppas det bara vara någon liten snabb bobba som kom och hälsade på.

Drack mitt morgonkaffe och åt lite morgonmål och sedan förde jag bilen till bilverkstaden. Den skulle på service och besiktning. Bestämde mig för att dra träningskläderna på och gå en powerwalk hem. Så uppiggande med morgonpromenad. Gick via butiken också innan jag tog vägen hem.

Nu ska jag ta en snabb dusch och sedan börja laga allt färdigt för lunchen. Tror det blir något med kyckling idag, men får se.

Hejsvejs! Ha en bra dag.💕

2
Karolina

Visst är det superskönt med morgonpromenad? Speciellt när det sen börjar bli vår, finns inget som är mer upplyftande :)

Svar: Håller med om den saken, och när fåglarna kvittrar i bakgrunden. Så underbart :)
Sofia Erica Johanna Nordblad

Clarre

Jätte fina bykkoo! 😍

Svar: Tängjuu😘
Sofia Erica Johanna Nordblad