Good morning

Tycks ha blivit någon sorts morgon rutin med att ligga i sängen med telefonen i handen i någon timme innan jag går upp, haha. Var såå nära att klicka hem lite nytt smink och annat kul men tänkte att NEJ jag måste vänta till efter Barcelona resan.

Börjar bli ressjuk nu, det är imorgon vi far, jippiiee! Den här lilla resan kommer så passligt. Är verkligen i behov av lite semester. Så mycket som pågår i mitt liv hela tiden just nu, så det blir bättre än bra att slippa bort och rensa tankarna lite.

Idag har jag fullt upp. Måste börja packa, tvätta byke, fara ett varv till apoteket, köpa lite smått (plåster och sådant som kan vara bra att ta med sig), reda upp lite här hemma. Det är ju så tråkigt att komma hem om det är råddigt, man blir så mycket gladare av att ha ordning och reda runt om sig. Ska även hinna på jobb idag. Tur så börjar jag först kl15, hinner fixa det mesta inför resan innan det.

Nu ska jag stiga upp från sängen och laga lite morgonmål åt mig. Hejsvejs