Nyår i övermorgon?

Kan inte förstå att ett helt år har gått igen. Känns som jag inte har gjort något det här året och bara trampat på stället. Nå jo visst, jag har bott en månad utomlands och gjort massa kul saker med mina vänner. Men det här året har varit mer eller mindre ett dramafyllt år. Det har gått upp och ner och hit och dit. Men nu är allt bra.


Har jobbat hela veckan morgonturer vilket är super skönt! Det känns som om man hinner göra så mycket mera om dagarna. Imorgon har jag sista arbetsdagen för det här året. På lördagen blir det nyårsfirande, skall antagligen med Amelie till Åbo och fira för oss själva, men det är inte 100% säkert ännu. Är också bjuden till 3 nyårsfester här i Hangö. Så om vi bestämmer oss för att inte åka så är det ok endå.

Igår var jag hem till mamma och pappa, vi gick ut och gå i det kalla vädret och jag tänkte frysa benen av mig fast jag hade utebyxor och varma kläder på. Det blåste så tusan..

Slutade jobbet kl14 idag, har inte gjort något speciellt. Tänkte fara hem och hälsa på mami och papi men dom är båda på jobb så det får bli till en annan dag. 

Har förrästen haft ett glas i mitt finger i 3dagar och det har gjort så förbaskat ont.. men idag stack piggen lite ut så efter många svordomar och försök med pincetten så fick jag äntligen ut den! Yey. 

Nu ska jag äta, hejsvejs.