lång uppdatering

Börjar med att berätta om veckoslutet.
På lördag hade jag jobb enda till 18:30 därefter for jag ett varv och åka till Tenala, Ekenäs och sedan tillbaka till Hangö. 
På söndagen hade jag och pojkvännen tidig väckning eftersom pappa skulle komma efter oss från hamnen och köra oss till stugan. Här i Hangö var det mulet och jätte dåligt väder. När vi var ute på öppet hav så blev inte vädret något bättre, tvärtom.. Det blev dimma och man såg ca20 meter framför sig när man körde. Mittiallt kom det vågor men man såg ingen båt någonstans. Det var nog lite skrämmande..
Men vi slapp fram och när vi var framme vid stugan så visade det 48grader i solen och solen sken. Låg på stranden/berget hela dagen och hoppade i vattnet lite då och då för att svalka av oss. Mys!
Senare satt vi ute under ett tält/nät/partytält och lyssnade på musik och fick i oss hela 2vinflaskor och några öl/lonkero. Mamma och pappa joinade oss också och vi hade hur roligt som helst. Senare for vi ner till stranden och kolla på solnedgången och drack några cider där innan vi for och sova. 
På måndag åkte vi hem. Vi åkte till Dalsbruk med båt och for till Portside på pizza innan mamma körde hem oss med bil. Senare på kvällen träffade jag några kompisar. 
På tisdagen gjorde jag inget speciellt. Senare på kvällen for jag ut och åka med Clarissa och hennes pappa, haha. Vi åkte till en massa spökhus och skrämmde ihjäl oss (fick inte sömn så bra den kvällen).
På onsdagen hade jag lovat att göra dipdye åt Julia så hon kom efter mig där 12 tiden och sen for vi till henne och började. Fick färga hennes hår 2ggr innan det blev som vi ville ha det. Sen klippte jag även lite av det och så lagade vi lite lockar i det till sist. Blev supersnyggt! Hon passar jätte bra med dip dye hairstyle. 
Efter det for vi och äta kanakori till HankoCafe. Mums! 
Senare när jag kom hem så tänkte jag överaska pojkvännen(medan han var på fotbollsträning) med att städa och renbädda sängen! Men det borde jag inte ha gjort eftersom då jag böjde ner mig och skulle byta underlakan i sängen så knakade min rygg och jag föll ihop på sängen och slapp inte upp. Fick vänta en halv timme innan pojkvännen kom hem och hjälpte upp mig. Sen ringde jag till mamma och hon körde mig till Ekenäs sjukhus. Där fick jag stark medicin och blev helt snurrig.. Kommer inte ihåg så mycket annat än att det inte tog sjukt i ryggen efter det. Somnade nästan direkt då jag slapp hem och sov i över 12timmar inatt. Idag är den fortfarande jätte sjuk men jag äter burana och panadol hela tiden så de lättar ju lite smärtan. Så nu kan jag varken stå, sitta eller ligga för det tar så sjukt (om jag måste välja något av det så är det att stå...)
Var just på födelsedags kaffe. Pappa fyllde år igår och lillebror fyllde år på lördagen. Åt namnam smörgåstårta och god blåbärspaj, mer än det orkade jag inte med haha. Men gott var det! Fick med oss hem till morotskaka och hallontårta och blåbärs paj.
 
Har idag även gjort en sak som jag inte trodde att jag skulle göra på länge ännu! Nämligen idag har jag flyttat officiellt ihop med min pojkvän. Ändrade min address hit till hans lägenhet så nu kan jag säga att jag har en sambo? haha. 
Nu ska jag ta lite mera värkmedicin och sen ska jag kanske se på någon disney prinsess film som min pojkvän laddade ner åt mig idag för att jag är sjuk.