Spicy tonfiskpasta

Jag har varit riktigt effektiv idag. Har städat mitt klädskåp och fick en hel (stor) IKEA kasse fylld med kläder som jag inte använder. 👍
Tänkte att jag skulle fara och luncha någonstans, men sen kom jag på att det är ju inte så kul att luncha ensam, haha. Så jag grävde i mitt skafferi och bestämde mig för att göra någonting av det som jag hittade här hemma. Det blev en enkel spicy tonfiskpasta. 
Du behöver:
(null)

Pasta, tonfisk, tomat och sambal oelek. Dessutom kryddade jag med citronpeppar, salt och torkad gräslök. 
Koka pastan enligt anvisningarna och "släng" resten av ingredienser i en stekpanna med en skvätt olja. Låt blandningen puttra på till pastan kokat färdigt och häll sedan i pastan och blanda om. Färdigt.

(null)

(null)

Det här var väldigt enkelt och gott! Tog endast 20minuter att laga. Rekommenderar varmt att ni prövar. 👍
Nu ska jag fixa mitt hår, funderar på att locka det, och sen ska jag sminka mig och kanske fara ett varv till stan och gå omkring lite för att få tiden att gå medan jag väntar på att mamma och hennes kollega kommer hit. 

Hejsvejs!💕