Älskade Hangö

Igår var jag och träffade Ronja (hon har mindre än en vecka kvar till beräknad tid tills bebisen kommer😍), vi for till Bryggan och äta. Mums! Så kul att träffa henne, och nästa gång vi ses så har hon en liten med sig, så kul! 
(null)

Sov över hos mamma och pappa eftersom Jesse reste till Prag med sitt kompisgäng. Jag kände mig lite ynklig pga. tanden och ville ha sällskap så det blev filmkväll med mamma. 
Idag började morgonen med en morgonpromenad.
(null)

(null)

Efter det körde jag till fammo och Nappe och hälsade på. Blev bjuden på god mat som vanligt och hade det hur mysigt som helst!😍
(null)

Fredde köpte en bil idag (sk*tsnygg), så jag var flera timmar ute och provåkte, så kul!
(null)

Efter det blev det en kvällspromenad.
(null)

(null)

(null)

(null)
(null)
(Min högra kind är så så så så svullen, det ser ut som att jag har en halv tennisboll instoppad i kinden.. inte kul, tar fortfarande sjukt.. men det ser ju lite komiskt ut endå, haha.)

Och nu har vi haft myskväll med mamma igen. 
Har haft det super mysigt i Hangö under min sjukledighet. Har spenderat massor med tid med min familj, det har varit så mysigt!
Nu ska jag gå och lägga mig! Godnatt💕