Spontanbesök till sydspetsen

Eftersom alla andra från min klass åkte igår till Stockholm (okej inte alla, men majoriteten iaf), så betyder det att jag har ledigt i några dagar. Okej ledigt har jag ju inte eftersom jag har grymt mycket skolarbeten och uppsatser som jag måste skriva. Men åkte endå till Hangö igår (lite söderut för att få lite semesterkänsla, haha) och spenderade hela gårdagen hos mamma och pappa. 
(null)
 
 
(null)
Jo förrästen och grönsaksbullarna jag åt här om dagen blev så himla goda. Älskar verkligen att dippa bullarna i hummus!
 
Idag började dagen med en morgonpromenad. Kunde inte motstå frästelsen från att få gå längs med Hangös fina stränder en sån här vacker vårdags morgon. 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
(null)
 
Nu ska jag hoppa i duschen och sen börja laga på några skolgrejer. Vilken tur så fick jag ett arbete klart igår under tågresan hit och ett annat igår på kvällen. #duktigjag
 
Hejsvejs!💕