Vad har jag gjort idag?

Efter jobbet var jag äntligen efter mitt H&M paket med gardiner och dynvar och nya tvättkorgen. 

Efter det började skrubb storstädningen. Tre timmar tog det och då har jag inte städat allt ännu. Imorgon måste jag ta tag i Js kläder och gå igenom allting (jepps här hemma är det jag som får göra allting sånt här, haha). 
Svettigt, tungt och irritation framkallande kallar jag det här för. 
Varning! Här kommer hemska bilder.

Tänk att allt det här fått plats i den här lilla skrubben.

Två stycken såna här gardiner fick jag hem. Perfekt längd på dom. Och nej, dom ska inte vara mitt i. Måste bara dra fram den för att få en bra bild, haha.

Såna här dynvar till soffkuddarna fick jag hem också.


Imorgon tänker jag somsagt städa allting färdigt. Sen är min städning slut! Har hållit på och städat i tre dagar nu. På söndagen var det klädskåpet och wcn som gällde. Igår hela lägenheten och idag skrubben.

Nu tänker jag slänga ner mig i soffan en stund och sen sova.