:):):)

Igår var jag på studiebesök till Visit Turku. Måste säga att det var väldigt intressant! Efter det gick jag och några tjejer för att luncha och sen var det skola på agendan.

(null)

Efter skolan var jag till biblioteket och lånade några böcker och sen traskade jag raka vägen till Madde. Vi skulle göra färdigt det sista grupparbetet för i år. 
(null)

Resten av kvällen gick åt att läsa igenom böckerna och göra på skoluppgifter.
Idag var jag i skolan, vi slutade tidigare och nu har jag kommit hem och har just lagt på en tvättmaskin. Har även dammsugat och moppat golvet. Nu ska jag ta det lugnt en stund innan jag åter igen börjar med skolgrejjer.
Förrästen så var mina allergiprovs resultat färdiga och det jag är mest allergisk för är följande:
  • Allt som växer där ute (träd, gräs, blommor, ja i princip allt som växer förutom svamp)
  • Hund 
  • Katt
  • Damm och "pölypunkki" 
Av dom ovannämnda var jag mest allergisk för hund vilket är lite ledsamt eftersom jag älskar hundar (speciellt min Ninja, men hon är allergihund) och alltid drömt om stt få en hund någongång i framtiden. (Om jag minns rätt visade det 6,5 och allt som är över 0,35 ska man undvika..)
Var så glad att det inte var någon mat som jag trodde det skulle vara. Nu måste jag bara se till att jag renbäddar sängen oftare och torkar damm och dammsugar 1-2ggr i veckan. 

Imorgon har jag skola på morgonen och sen ska jag genast iväg på jobb. Senare blir det en sleepover tjejkväll med Casa! Vi ska laga bågon god mat och bara chilla och ha det skoj. På lördagen ska vi på julmarknaden som öppnar och på kvällen och på söndagen måste jag få alla skoluppgifter gjorda (för min egen skull) så att jag sen äntligen kan ta jullov från alla arbeten. 
Det kommer att bli ett supermysigt veckoslut!💕