Vilket väder!!

Fick Katarina medlurad ut på en promenix! Gick i nästan två timmar. Solen skiner och det är så fint så, fastän det är kallt. Men har man varma kläder på sig så klarar man sig.
När jag kom hem så kom det ett brev i postlådan om att jag har fått ett paket till posten. Hade utekläderna färdigt på mig så jag tänkte why not fara efter paketet nu. Hade beställt från wish för någon månad sen. Hade helt och hållet glömt att jag ens hade beställt en sån här sak, haha. 
 
Ett skyddsfodral till min dator! Min dator har börjat få små rispor på skärmsidan (utanpå såklart), eftersom jag inte haft ett sånt här skyddsfodral tidigare. Har den alltid i min Jet Set MK väska, och fast jag försöker att ha min dator skillt på ena sidan (väskan har två fack) så har den endå lyckas få rispor.. blä.. Men nu ska jag börja skydda den ordentligt! Plus att den hålls varm i fodralet medan jag går till skolan om det är minus grader ute. 
Var lite osäker när jag beställde från wish att kommer den att vara rätt storlek osv osv osv. Men JEPP den passar perfekt för min dator. Om jag minns rätt så kostade den endast 2 € + 2€ för frakten. Inte illa! tummen upp för det här!
 
Nu ska jag äta och sen ska jag koka kaffe och sätta mig bekvänt och börja läsa in det sista av spanskan och öva lite matematik uppgifter. 
 
Hejsvejs!♥