Lite midsommar och veckan efter det

Midsommaren spenderades hemma i Hangö. Jag och Jesse bodde hemma hos mamma och pappa medan dom själva var till stugan. 
Vi grillade god mat och badade bastu och drack lite vin. På fredagen for jag till Clarissa och fira midsommar "dag1".
(null)

(null)

Följande dag sov vi länge och gjorde lite ärenden på stan och bara tog det lugnt. Senare körde jag J till hans kompis och själv for jag till Clarissas föräldrar för att fira "dag2".
(null)

(null)

På söndagen lagade vi brunch med nygräddade batonger, bacon, stekt ägg och knackkorvar. Vi var båda lite trötta efter midsommar firandet så passade bättre än bra med en stor frukost.
(null)

Var även och träffade Js mamma, mummi och ukki. Senare på kvällen fick jag träffa en väldigt söt liten 2veckor gammal filur som sov så sött i min famn i över en timme.
(null)

Det var ett väldigt kul veckoslut! 
På måndag morgonen fick jag låna Freddes bil och så körde jag tillbaka till Åbo och for raka vägen på jobb. Jobbade måndag-onsdag och på onsdag kväll åkte jag igen en gång till Hangö med Fredde som slapp hem från jobbet. 
Torsdagen spenderades största delen hemma hos mamma och pappa. Först grillade jag lunch, sen for vi ut och åka lite med Fredde och senare kaffe hemma igen med mamma och pappa. 
(null)

På tisdag morgon traskade jag iväg till tågstationen och tog tåget hem till Åbo igen en gång.
(null)

Igår (på fredagen) kom Jesse hit. Jag lagade en ordentlig pasta.
(null)

Idag har jag varit på jobb och nu har jag två dagar ledigt, jihuu! Idag har vi bara kollat på fotboll och varit ut och åka en sväng. Imorgon ska vi gå ut och traska lite och kolla på alla sommar-reor och om man skulle hitta något nytt till sin garderob. 
Det var väl i stort sätt det som hänt sen jag senast uppdaterat, haha. Midsommar-Jobb-hangö-jobb-hangö-jobb-veckoslut. 

Hejsvejs!💕