Ett lyckat veckoslut

Jesse kom hit på fredagen. Jag lagade köttbullar och potatismos Och vi åt och såg på film. 
(null)

På lördagen var jag på jobb. 
(null)

När jag kom hem så hoppade jag i duschen och sedan fixade jag snabbt makeupen och fönade håret. J hade boka bord åt oss på Pincho Nation (rekommenderas starkt, där finns något åt alla).
(null)

(null)

Man ska ladda ner en app på telefonen och beställa maten via den. Det finns en massa smårätter att välja mellan. Vi började med en cheeseburger och halloumifries.
(null)

Sedan beställde vi en liten kebabportion, dumplings och quesadillas.
(null)

(null)

Super mumsigt och super mysigt!
När vi var mätta och belåtna for vi för att träffa upp Casa. Vi for via butiken och hem till mig. J bytte kläder och for till sin kompis medan jag och C for ner till ån för att träffa Hanna.
(null)

(null) (null)

(null)

Sprang runt till olika ställen och träffade min gamla klasskamrat som jag inte sett på flera år. Kvällen slutade med att jag for och träffade upp J och hans kompisar. Vi for efter nattmat och hem och sova. Vi drog ut min bäddsoffa och lagade bekvämt med täcken och dynor och lade på en film och så åt vi och somnade vi. Lite roligt var det, haha.
Igår var vi båda lite trötta men vi tog ut oss på en promenad och njöt lite av solen. 
Idag har jag ledig dag och tänkte sätta mig ute på balkongen och läsa min bok och hoppas på att få lite färg. Men typsikt så är det ju såklart kallt och blåsigt direkt man har ledig dag..
(null)