Hemma igen

Var till arbetsplatshälsovården (det är sånt man måste göra när man arbetat en tid på en arbetsplats). Ska imorgon bitti kl8:10 på blodprov och så måste jag få en remiss till att få vacciner. 
Kom hem för en stund sedan. Tänkte att jag skulle ta en genväg genom Stockmann/Hansa för att slippa snöstormen. Mittiallt befann jag mig i Stockmann delikatessen. Köpte grönsaker; blomkål, broccoli, brysselkål. Dom såg så goda och fräsha ut så jag kunde inte motstå (en sak som jag inte tål alls är blomkål, men tänkte give it a try ifall mina smaksinnen på något magiskt sätt skulle ha ändrats). Köppte även en papaya! Eller okej, en halv papaya. Den såg så lockande ut och jag tror faktiskt att jag aldrig smakat på papaya direkt "från frukten". Tänkte äta den ikväll! (null)

(null)

Har gjort klart 2(!!!!) skolarbeten och skickat in dem, nu tänker jag sörpla i mig en smoothie och kolla på några vloggar.  (null)

Hejsvejs!💕