Mysdag och paket

Bestämde mig för att ta en promenad så jag traskade längs med ån. Hade min plånbok med mig så jag passade även på att gå och handla. När jag var i butiken fick jag meddelande om att mitt paket kommit till posten. Gick efter det men jag tänkte ju inte på hur stort det skulle vara. Hade beställt hem ett nytt dubbeltäcke (mitt gamla är redan 3år gammalt, och i och med att jag har allergier så var det verkligen dags att köpa ett nytt) så paketet var ju nästan lik stort som jag, haha.

Nu har jag renbäddat sängen, dammsugat, tvättat byke, handlat + lagat mat (recept kommer i nästa inlägg), packat ihop mitt gamla dubbeltäcke som Fredde får ta hem åt Jesse i Hangö idag när jag kör efter honom från båten, har även hunnit föra ut papper och kartonger till pappersinsamlingen. Nu ska jag äta.

(null)

(null)


Hejsvejs!💕