Kära julgubben

I år har jag varit väldigt snäll och har nu skrivit ihop en liten (önske)lista på vad jag skulle vilja ha till julklapp.
Ska jag vara helt ärlig så behöver jag ingenting. Men tycker att det är kul att skriva en önskelista som jag sen senare kan kolla tillbaka på för att se vad jag vielat ha år2018, haha. 
Norden-valurautapata 6 l

En riktig gryta som man även kan lägga i ugnen.
Motivering: en fattig studerande har inte själv råd att köpa en sådan
 
(null)
En stor (menar verkligen STOR) vit filt, gärna en stickad sådan.
Motivering: alla behöver en stor filt att vira in sig e i
 
(null)
 
Ett nytt datorfodral. 
Motivering: Mitt gamla har börjat se sina bästa dagar, och inte konstigt eftersom jag beställde det från Wish för kanske 4€, haha.
 
(null)
 
Ett par gummistövlar.
Motivering: alla behöver någonting på fötterna när det regnar. Dessutom äger jag inte ett par gummistövlar..
 
(null)
 
 
 
Ett presentkort till Desenio.
Motivering: dom har så fina plakat(/tavlor), vill uppdatera mina väggar.
 
(null)
 
En ny tvättmaskin.
Motivering: min nuvarande hoppar och skuttar och tar ca3-4timmar att tvätta en maskin..
 
Lattissima Touch -kahvikone
En kaffemaskin med kapslar.
Motivering: så enkelt att bara slänga i en kapsel, gott och man kan variera smakerna. Dessutom skulle det passa mig utmärkt eftersom jag oftast bara dricker en kopp när jag är hemma (behöver inte koka en halv kaffepanna haha).
 
Handduksset, 4-pack, grön
 
 
Ett set med handdukar.
Motivering: Har inget set med handdukar där dom små matchar dom stora. Skulle gärna vilja ha ett set med mörkgråa eller blågröna.
 
Luna Fofo Smart Facial Cleansing Brush Fuchsia
En Foreo Luna fofo ansiktsrengörings produkt.
Motivering: Den är superbra för rengöring och anpassar sitt rengöringsprogram enligt hur min hud är just nu. I och med att min hy är så torr och har sina perioder då den är sämre så skulle den här vara bättre än bra för mig. Snälla julgubben skulle verkligen behöva en sån här.

(null)
Pukka och Clipper te
Motivering: älskar te speciellt från Pukka och Clipper, dricker en stor kopp te varje kväll (ibland på morgonen och ibland på dagen, ja när som helst).

Tidsinställt inlägg


julklappslista