Finland 101år

Idag är det Finlands självständighetsdag. Jesse hade jobb idag eftersom han imorgon reser med jobbet på lillajulsresa till Prag, så jag började dagen med att köra hem till mamma och pappa för att äta frukost. 
(null)

Det kändes ganska lyxigt att komma till ett färdigdukat morgonmålsbord. Tack mamma!❤️
Senare for jag till momi och ukki för att hälsa på moster och min gudson. Vi spelade spel på hans nya tablett. Han var så ivrig med att visa mig allt han lärt sig göra med den. Senare kom Fredde efter oss och vi for hem till mamma och pappa för att baka jultårtor. 
(null)

Imorgon ska vi baka pepparkakor och hitta på annat kul.💕
Mamma körde hem mig och vi lagade homemade pizza med Jesse dagen till ära. 
(null)

Nu sitter vi (jag) och tittar på slottsbalen. Det är alltid lika roligt att se vad alla har på sig och hur håret är upplagt.
(null)