Uppdatering

Har varit lite seg med att uppdatera bloggen. Min enda orsak är att jag inte har gjort så mycket spännande, bara jobbat. Men tänkte att jag ändå kunde göra en liten uppdatering på mina senaste två veckor.

Var till Biskopsö, det var den bästa helgen hittils under den här sommaren.❤️
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Sen var Jesse här en hel vecka när han hade semester.❤️
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Var på tisdagen till Iniö. Jag har bott där när jag var riktigt liten. Och när jag var yngre så spenderade jag oftast några veckor av sommaren där hos min faster och mina kusiner.
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Pappa fyllde år den 31 och faster hade fyllt 50 så det blev lite som ett födelsedagskalas besök. Det var så mysigt! Dessutom fick jag spendera hela min lediga dag med mamma och pappa. ❤️

Som sagt så har jag bara jobbat. Imorgon är det fredag och J kommer hit igen. Sen följande veckoslut ska jag på mitt livs första festival. Det blir Aura-Fest. Ska dit med tjejerna.❤️ 
Sist men inte minst så börjar mitt "sommarlov" den 17.8 det betyder att jag är ledig i två veckor enda tills skolan börjar i början på september. Ska bli härligt att få kunna njuta av sommaren lite. Har inte gjort någonting annat än jobbat hittils.

Nu ska jag laga lite mat och sen ut på balkongen och sola.

Hejsvejs!💕