Lite shopping

Var ett varv till Hansa. Sökte egentligen bara efter ett par trumpetbyxor(mjukis byxor). Jag tyckte dom var så fula för några månader sedan men nu har jag blivit smått kär i sådana. Och tur för mig så hittade jag precis sådana som jag sökte i BikBok. Dessutom fick man -30% rabatt om man laddade ner bikbok-appen. Så jag fick dom väldigt förmånligt. 👍 

(null)
Såna här var dom!
Hittade även ett par jeans från Zara. Köpte likadana i Malaga. Dom var helt perfekta och jag fick dom för ett väldigt förmånligt pris. I Malaga skulle vi fara och söka ett par till sådana eftersom jag ville även köpa dom i en annan färg eftersom dom satt så perfekt, men då var alla storlekar slut i precis alla Zara butiker. Men nu hittade jag dom i Hansas Zara. Yeyyy! #happygirl.
(null)

Kom för någon timme sedan hem och lagade min favoritmat (för tillfället min favoritmat). 
(null)

Sallad med olivolja, balsamiko och flingsalt och peppar, falafel bullar (frysta från Findus) och hemlagad hummus. Slurp det är så gott! 

Lockade håret för en stund sedan och tänkte nu fixa make upen och sen så småningom ska jag traska iväg till Tiirikkala för att träffa Madde och Matte.

Hejsvejs!💕
1
Angelica Wåhlin

Vad god maten ser ut!