Hej och förlåt

Hejsan! Ber verkligen om ursäkt för att jag inte har uppdaterat något hit. Har helt enkelt inte haft tid och faktiskt inte gjort någonting roligt alls som skulle vara värt att blogga om. 
På onsdagen var jag på jobb. 
(null)

Igår (torsdagen) var det super fint väder. Var först på styrelsemöte och efter det var det skola som gällde. 
(null)

När jag gick hem från skolan så var alla uteserveringar proppfyllda med människor. Man märker verkligen att sommaren är påväg eftersom människorna vågar sig ut.
När jag kom hem lagade jag lite mat.
(null)

Efter det satt jag mig ner i soffan och började laga på skolarbeten igen.. Fick två stycken arbeten färdiga som jag ännu bara måste läsa igenom innan jag skickar in. Tiden bara flög iväg när jag väl kom in i skrivandet, haha. Så lite efter kl22 var jag färdig och gick och lade mig.
Idag var jag också i skolan och sen for jag en sväng och handlade och nu har jag just lagt på en bykmaskin och lagat en paj med skinka, spenat, lök och fetaost. 
(null)

(null)

(null)

(null)

Nu ska jag antagligen äta lite och sen reda upp här hemma lite grann. Sen blir det att ta itu med lite skolarbeten igen en gång. 
Tycker så synd om mig själv eftersom det är så fint väder där ute, men jag har så mycket som jag måste få gjort så jag inte alls hinner njuta av solen. MEN jag har ledigt veckoslut och Jesse kommer hit idag. Så jag tänkte lura med honom imorgon till någon åbåt för att äta god mat och kanske dricka någon svalkande dricka, hihi.
Hoppas alla får en finfin helg!

Hejsvejs!💕