Feber Och Vappen

Feber, halsont, ingen röst, antagligen grymmaste hostan jag någonsin haft. MEN endå måste jag på jobb. 

Idag hade jag nästan 39 grader feber när jag for på jobb. En arbetskamrat frågade om jag var bakis (såg säkert så förstörd ut) så svarade jag att nej jag har hög feber men skulle faktist hellre vara bakis än ha sån här förkylning, haha. 

Igår var jag hem till mamma och pappa och hängde där hela kvällen. Blev bjuden på lite vappen mat och vi hade det hur mysigt som helst, bortsett från att jag är sjuk.

Var också ut ett varv och åka deras fina nya bil.

Och så kom det snö igen...

Idag har jag varit på jobb, jobbigt som bara den men jag klarade av arbetsdagen.

Har ätit björnbär, eller vad dom nu heter för att få i mig lite extra vitaminer. Dom är ju bara så goda.

Efter jobbet for jag igen hem till mamma och pappa, men det slutade med att jag for och sova i någon timme och sen for jag hem till mig för jag var så trött. 

Blev bjuden på mammas bakade munkar, gash vad gott det var.

Fick ihop kockat en avokadopasta också. Nu ska jag börja sova, har en 9h arbetsdag imorgon. Enda som lockar mej att fara på jobb är att det är dubbel lön.

GLADA VAPPEN! Hoppas ni firar det bättre än jag som bara ligger under täcket och yrar pga min höga feber.
Hejsvejs!💕