Godkväll

Nog har väl alla kommit ihåg att flytta klockorna framåt? Jag har inte orkat flytta väggklockan framåt ännu och blir hela tiden lika förvånad när den visar en timme framåt och jag inte kommer ihåg att jag inte flyttat den ännu, haha. Nu ska jag skruva på den lite.

På fredagen var jag till Clarre och vi blandade ihop våra special drinkar, ush blää. Vi hade det roligt som vanligt.

På lördagen var det jobb och sen blev det hemma kväll med film, te, ansiktsmask och mys. (Jag var säkert den enda som inte festade och firade halloween).

Idag sov jag länge och åt morgonmål i lugn och ro. Alltså det är seriöst det bästa som finns när man vet att man inte har någon brådska någonstans. (Är mästare på att hitta stress situationer i allt och stressar onödigt mycket, därför är det extra skönt att bara vara i lugn och ro och göra allt i sin egen takt.)

Efter det åkte jag hem till mamma och klippte och färgade hennes hår och fransar och bryn.

Vi var också en sväng till stan och handlade mat.

Har nu lagat mat och ätit NÖT YTTREFILÉ & POTATISMOS, BROCCOLI, BRYSSELKÅL OCH PEPPARSÅS. Gaaad vad gott det blev. Perfekt mör biff, mums.

Jesses mamma var just på besök hos oss. Nu ska jag koka en kopp te åt mig och J och sen ska jag slänga mig på soffan och lägga på TVn.
Adios