Goodmorning

Sitter nu på soffan och äter riskakor och kokta ägg, fantasilöst? -JA. Men orkar inte börja laga mat nu då jag snart ska iväg på jobb. Får väl laga mat ikväll då jag kommer hem istället (pojkvännen sa att han så gärna skulle vilja att jag lagar "min goda" spaghetti och maletkött sås, haha får väl se om jag orkar börjar kocka ihop något efter kl21:30 idag då.)
Idag är det förrästen första gången på 4dagar som jag far på jobb, har haft en liten minisemester över veckoslutet (fre-må). Det har verkligen varit superskönt att bara få slappa och inte egentligen ha några tider att passa. Har nog inte gjort något speciellt heller.. Har sovit länge mornarna och varit lite onödigt mycket ut och festa (torsdag och lördag), var även ett varv till Åbo på fredagen.
Nåja nu har jag egentligen ingenting intressant att berätta så därför låter det lite råddigt det som jag skriver, haha. Bäst att jag slutar skriva och tar en kopp kaffe istället så jag piggnar till ordentligt. HEJDÅ