Min nya filt

Dom ringde åt mig från PostNord och vi redde ut allt och var för en stund sedan efter mitt paket. Gissa om jag blev glad, haha!

(null)

Den här filten gör så mycket! Den lyser upp min mörka soffa och gör ett allmänt ljusare intryck i hela lägenheten. Dessutom är den hur mjuk och skön som helst.

(null)

Har en massa pepparkakor kvar ännu (och ny bordduk som jag stal hemifrån från Jesse, jag hade köpt den åt honom för något år sedan men han hade inte använt den så jag tog den, haha), så välkomna på pepparkaks kalas. 

Förrästen så fick mina "dekorationsdynor" i sängen också en ny look igår.
(null)

(null)

Tycker dom är så fina. 

Nåja nu ska jag snart äta lunch och sen traska iväg mot jobbet.
Var i skolan idag och hade spanska. Hur skönt är det inte att börja klockan 8 och sluta redan före kl10? Man har ju hela dagen på sig att göra vad man vill efter det. Me like!👍

Hejsvejs!💕