Foreo luna mini 2

Idag kom mitt efterlängtade paket med min Foreo Luna mini 2. Sååå jag har längtat efter att äga en sådan. Har hört en massa bra om den både från influencers och från en massa betygsättningar. 
Idag prövade jag min Foreo Luna för första gången och måste säga att huden kändes väldigt len och ren efteråt. Dessutom var det ju ganska skönt att få en avkopplande ansiktsmassage innan läggdags, haha. 
När jag läst recensioner om olika Foreo Luna produkter så har dom flesta sagt att man ser tydliga förbättringar i huden efter endast 3-4 veckors användning. Det återstår att se, och från och med nu börjar min prövning och användning av den här mojängen.

(null)

(null)


Idag efter skolan var jag till stan med Madde. Jag var ute efter en förvaringslåda med lock till min WC. Eftersom jag har så mycket hår- och hudvårdsprodukter som "alltid" står framme även fast jag haft dem städade i en förvaringslåda (utan lock) så har det alltid sett så stökigt ut på toaletten. 
Hittade en fin grå med lock efter mycket sökande, hittade den på Stockmann.

(null)

Tidigare hade jag bara den vita, nu ser det mycket redigare ut. 👍
Var även in till Granit, den här gången köpte jag kronljus som var nedsatta (0,60€/st) så jag  passade på och köpte några.

Nu ska jag snart släcka lampan och börja sova. 

Hejsvejs!💕