Det är fredag idag

Vaknade lite efter kl8 igår och började pynja på här hemma. Tvättade kylskåpet och wcn. Sen var det skola som gällde. Efter skolan gick jag till stan och köpte två par jeans från Gina Tricot. Det var på tiden inskaffa nya byxor, har endast ett par för tillfället som passar (dom flesta jag äger är ripped jeans och det är inte rätt årstid för att ha dom i användning, haha). Dessutom gick dragkedjan sönder på mina favoriter och så har jag använt mina andra så flitigt nu under vintermånaderna så att dom har slitits sönder. 
Idag vaknade jag också lite efter kl8 och njöt av min frukost i lugn och ro. Hade skola och sen kom jag hem för att storstäda. Nu har jag dammsugat och moppat golvet. Det blir alltid en sån fräsh känsla i hela hemmet efter en storstädning. Nu smuttar jag på en smoothie (recept finns i föregående inlägg) och ska snart kolla på lite skolgrejjer igen en gång. 

(null)

Imorgon är det lördag och jag ska på jobb. Genast efter jobbet ska jag packa bilen och brumma iväg mot Hangö. Mamma och momi kommer med mig till Åbo på söndagen eftersom momi fyller 70!! På söndagen ska vi ut och äta, då kommer även moster och mina kusiner med och på måndagen har jag skola och på kvällen far vi på kryssning för att fira momi. Vi far jag, mamma, momi och moster. Kommer att blir kul!💜