Livet ler

Har ju gjort allt annat förutom skolarbeten. Något jag är bra på är att skjuta fram på saker. Men som tur så är det ingen brådska med alla skolsaker, tänkte bara försöka vara duktig och göra några färdigt. 
Igår rensade jag svamparna, har dock inte ännu lagat något av dom. Sen badade jag bastu. Efter det kom Jesse hit och vi kollade film och hade en mysig hemmakväll.
Idag var jag och träffade fina Maja och Ronja. Hon växer så snabbt. Såg henne förra söndagen på dopet och det har gått mindre än en vecka men endå har hon blivit så stor, hihi. Vi lekte och hoppade och skrattade och sen somnade hon i min famn och då var det dags för mig att fara hem.
Vi åkte nästan direkt till Ekenäs marknaden med Jesse men den slutade kl16 och vi var där ca 10minuter före.. allting hade stängt så vi gick bara där omkring och kollade på när alla plockade och städade undan allt. Vi körde tillbaka till Hangö och for för att handla lite grillmat. Det blev fyllda champinjoner och lite grillkorv, mums. 
Efter maten körde vi och hälsa på Js mamma och hennes väninnor. Det var riktigt kul.
Nu har vi just badat bastu och väntar på att "haluatko miljonääriksi" ska börja. 
Blir en mys-hemmakväll idag också.
(null)

(null)

(null)

Förrästen så beställde vi en resa igår. Ska bli så skönt att slippa utomlands igen. Det är ju trots allt nästan ett halvt år vi senast åkt någonstans. Vi åker iväg den 1.11, längtar så!

Hejsvejs!💕