Första skoldagen avklarad

Idag började mitt andra studie år. Den här veckan har vi endast 3lektioner, en idag och två på torsdag. Det innebär att jag är ledig imorgon, på onsdag och på fredag. Men har ändå fått en massa deadlines redan... Imorgon måste jag och storhandla och så tänkte jag gå en lång powerwalk. På onsdag har jag jobb igen. Har haft 2veckors semester från jobbet men det känns som en evighet sen jag senast var där. 
På torsdagen far jag kanske till Hangö efter skolan och sen till stugan men det återstår att se. Eller så kör jag på fredagen raka vägen till Dalsbruk och tar färjan ut till Biskopsö, men som sagt så får jag se. Kan ju hända att vi vill hitta på något kul i Åbo nu när alla mina kompisar är samlade här.
Kom just hem från afterschool. Vi var jag och Madde och sen kom även Eve. Vi satt på en åbåt (man måste ju passa på ännu när dom har öppet) och catchade upp lite och "firade" att skolan börjat igen. 
(null)

Förrästen så tog jag idag en tupplur, säkert 3år sen jag senast gjort det, haha. 
Nu tänker jag slänga mig i soffan en stund och kolla om det kommer något bra på TV annars tänker jag så småningom krypa i säng.

Hejsvejs!💕