Fredag idag!

Var med Matte och Madde och gjorde en marknadsförings-kundundersökning till ett företag vi lagar arbete om (min arbetsplats). Vi hade lagat enkäter som kunderna fick fylla i. Det gick bättre än förväntat, dom flesta ville vara med i undersökningen. Tumme upp för det!👍 
Efter det kom jag hem och lagade en god tonfiskpasta åt mig och Jesse.  (null)

Väldigt simpel att laga! Du behöver spaghetti, tomatkross, tomatpuré, tonfisk (använde mig av tonfisk på burk den här gången), körsbärstomater, lök, vitlök, lime/citron, kryddor (peppar och salt). Blanda om allting till en "sössö". Färdigt!

Nu tänkte jag ännu börja läsa igenom en annan skolgrej. Ska ha en presentation som går på engelska nästa vecka. Måste börja läsa igenom allt material och göra färdigt lite stödpunkter att jag inte läser rakt av det som jag ska säga. 
(null)

(null)

Hoppas alla får en fin fredag!

Hejsvejs!💕
1
Angelica Wåhlin

Åh, vad fräsch pastan såg ut!

Svar: Och så enkel att laga och väldigt god!😍
Sofia Erica Johanna Nordblad