4.10

Igår var det bowling, gick ju sådär haha. Men det var kul.
Dessutom tycker jag att bowling är roligt den första halvtimmen men efter det blir det bara att kasta klotet haha, långtråkigt i längden.
 
(null)

(null)

(null)

Igår efter bowlingen gick jag raka vägen hem och gjorde klart ett skolarbete. 
Idag vaknade jag tidigt och traskade över vägen till biblioteket och lånade två böcker  och skrev en bokreflektion och skickade in den. Jag känner mig duktig eftersom jag fått så många skolarbeten gjorda den här veckan! Har lagat en massa arbeten som har deadlines först om en månad. #duktigjag
(null)

Nu ska jag packa ihop min väska och sen traska iväg till skolan.

Senare idag ska jag köra till Salo efter Jesse❤️  som kommer med tåget. Han ska imorgon åka till Tammerfors med kompisgänget för att fira en kompis som fyllde 30. Men han ville komma här via och hälsa på mig eftersom vi annars inte skulle ha setts på 2veckor. 

Hejsvejs!💕