Mitt lilla hem

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Nu känns det som att jag har en massa utrymme vid balkongdörren vilket jag inte tidigare hade, även mellan köksbordet och soffan. Blev ju helt okej. 
Hittade en massa billiga saker när jag var till stan och kollade, det är bara pengarna som fattas haha. Och jag kom fram till att jag faktiskt inte behöver någonting. MEN jag köpte en STOR tekopp från indiska, därifrån köpte jag även doftpinnar. 
(null)
 Lade dock endast i en pinne eftersom jag inte vill att det ska lukta för starkt.
Var även till tokmanni där dom hade hela Iittala Tema serien på -30% så jag köpte ett nytt fat eftersom jag imisstag slagit sönder ett, hups.
Påbörjade igår kväll lite skolarbeten som jag nu måste skriva färdigt. 
Jesse kommer hit senare idag, han har varit i Helsingfors och firat lillajul med hela killgänget. Imorgon har han ett ärende här i Åbo så det ska bli myspys att få träffa honom, fast det endast är för en dag.
Nej nu ska jag dyka in i skoluppgiftsvärlden.

Hejsvejs!💕
1
mammatillmirakel.blogg.se

Mysig lägenhet du har. Bor också litet och jag älskar det ♡