Tillbaka mot Åbo

Veckoslutet gick allt för fort once again. Hann endå göra en hel del. På lördagen for jag hem till mamma och pappa och hälsade på. Fredde var också hemma så träffade honom också. Var ut på isen och gick. 
(null)

Var och hälsa på momi och ukki. Momi fyllde ju år förra veckan så hon bjöd på kaka och kaffe.
(null)

(null)

(null)

Senare på lördagen for jag och träffade Clarre, Stina, Jocke och Franzie. Så kul att träffa dom. Hade ju inte sett Clarre sen förra året före jul. 
Och så har jag ju såklart varit med Jesse. Väntar så på nästa höst då han hoppeligen kommer att flytta till Åbo. Det är ju bara så jobbigt att ena av oss varje veckoslut måste resa flera 100km för att kunna träffas.
Nu sitter jag i tåget påväg hem mot kära Åbo. Ska och storhandla bara jag kommer hem, om jag minns rätt så ekar kylskåpet tomt, haha. Känner mig smått sjuk också.. näsan bara rinner, jag nyser hela tiden och halsen kittlar.. hoppas det går om fort.
(null)

Hejsvejs!💕