Söndag

På fredagen hade jag sista praktikdagen. Känslan var så bra när jag gick från jobbet och visste att nu kommer jag äntligen att börja "jobba" igen. Pengar behövs verkligen, haha. 
(null)

J kom hit på fredagen. Jag lagade ugnslax med nypotatis och en grönsallad. Det blev ganska mumsigt måste jag säga. 
(null)

På lördagen var jag på jobb.
(null)

(null)

Senare blev det myskväll och lite natt cruis runt i Åbo. Det är lite roligt när Jesse vet och kan berätta och visa platser åt mig i Åbo som jag inte visste fanns. Endå är det jag som bor här, haha. 
(null)
Vi såg på filmen Wardog för andra (eller kanske tredje gången). Den är att rekommendera👍
Idag är det söndag, jag traskade till butiken och köpte lite frukost grejjer medan J blev hemma och kokade kaffe och redde upp lite. Nu ska vi snart dra ett varv till Mylly och kolla runt i lite butiker.

Hejsvejs!💕