Har jobbat som en dåre

Därför har jag inte uppdaterat hit. På lördagen drack jag vin med mamma, det var super mysigt❤️
(null)

På tisdag morgonen körde jag hem till Åbo och for direkt iväg på jobb.
(null)

(null)

(null)

Var även idag på jobb, slutade kl13 och for hem och packa min väska och sen körde jag till Hangö. 
(null)

(null)

Igår var jag ut och äta med Cassandra.
(null)

(null)

Var även ett varv till IKEA med mamma och pappa på onsdagen eftersom dom körde Fredrik till Viking Line när han skulle på jobb.
(null)

(null)

That is it! Där var min vecka. 
Nu ska jag ta en dusch och sen fixa mig lite smått och kanske fira lite midsommar. Jag och Jesse bor hemma hos mamma och pappa den här helgen eftersom dom åkte iväg till stugan. Ganska lyxigt att få bo här måste jag säga. Vi ska grilla och bada bastu.

Hejsvejs!💕