början av veckan

Hejsan svejsan! På måndagen var jag ledig och då satt jag ute på balkongen nästan hela dagen, trots att det blåste så sjutton. Var på en liten promenad också och senare kom mamma och pappa och hälsade på. Dom bjöd mig på mat. Så mysigt!💕
 
Igår var det tisdag och då var jag på jobb(praktik). Efter jobbet bestämde jag mig för att gå igenom alla lådor i min byrå. Så hela kvällen gick åt till städa, sortera och slänga iväg allt onödigt. 
Senare lagade jag lite mat. Det blev potatismos med stekta tigerräkor.
 
Idag har jag också varit på jobb. Slutade 18:30 och drog ett litet träningspass efter det. Det är så kul att endast ha två veckor av praktiken kvar, sen kan jag äntligen börja tjäna pengar igen haha.
 
Nu ska jag lyssna på en podd och diska lite. Sen ska jag skriva lite skolgrejer och sen och sova.
 
Hejsvejs!💕
1
emma

jäklar vad mycket god mat