Tjingeling

Bloggen har varit lite tyst här dom senaste dagarna. Det beror på att jag helt enkelt inte har haft något att skriva om. Har bara jobbat, tränat varit i skolan och annat vardagligt. 
(null)

(null)

Det här bjöd jag åt Fredde på söndagen innan han körde hem till Hangö. Vadå att jag jobbar i en fiskdisk. Vi åt rökt dubbelforell, ugnspotatis med laxmousse och klyftpotatisar. (Jo jag har mandelmjölk i glaset, försöker ju att inte äta mjölkprodukter. Men nu blev jag confused om det kanske fanns laktosfria mjölkprodukter i laxmoussen...) 
(null)

Traskade till skolan igår. Det var inte lika kallt som på söndagen.
(null)

Var även och tränade (måste ju ta en bild för bevis).
(null)

Lagade supergott kvällsmål åt mig. Alpro soya joghurt med citronsmak och krossade sockerfria fullkorns digestive kex. MUMS!
(null)

Igår for jag sova före kl22 och vaknade lite över 9 idag. Skönt att få sova en lång nattsömn!
Nu ska jag så småningom börja laga mig klar för arbetsdagen. 
Imorgon är det skola som gäller, sen läkare och sen tar jag tåget hem till Hangö.

Hejsvejs!💕