Söndag

Igår var det som sagt balett som stod på agendan. Var med mamma till stadshuset och hade lite kvalitéts tid med varandra. Så mysigt!
 
Efter det blev det myskväll hemma med Jesse. Vi lagade ugnssmörgåsar(varma smörgåsar) och såg på film "Taken". Vi har sett den tidigare men ville se den pånytt. 
Vaknade idag och lagade morgonmål åt oss, sen körde J mig hem till mamma och pappa. Pappa och Fredde hade varit på kryssning på fredagen. Han hade hämtat hem en present åt mig. Blev så glad! Hade pratat om att jag ville ha JBL hörlurar, det är så jobbigt på gymmet att gå omkring med "knapp hörlurar" i och med att sladden trasslar in sig hela tiden. 
 
Tack pappa!♥
Fick även en ny telefon (inte sprillans ny, men den är i bättre skick än min. Glaset är ju helt sprucket på min iPhone 6s, så nu fick jag en iPhone 6 som är grå/svart. Måste bara överföra alla mina saker från min nuvarande telefon bara jag hinner.) Jag känner mig nog smått bortskämd nu.. tackTackTACK!
 
Nu blir det lite homemade pizza och sen måste jag börja packa. Tar morgontåget tillbaka till Åbo imorgon tillbaka till vardagen. 
 
 
Hejsvejs!♥