Söndag igen

Igår såg vi på sista Harry Potter filmen. Vakade till halv 2 i och med att grannarna hade fest. Märkte då för första gången hur dålig ljudisolering det är. Det lät som det skulle ha varit 20personer inne på min wc och skrika och sjunga och ha musiken dunkanke på full volym. Så irriterande.
Idag lagade jag frukost åt oss och bara njöt av en lugn morgon i lugn och ro. När Jesse skulle köra hem tillbaka till Hangö så körde han mig tillika till gymmet. Det blev ett bra pass idag. Har tydligen haft fel teknik när jag tränat vissa muskler, så J berättade och förklarade hur jag ska göra vissa saker och vad jag ska tänka på så att jag inte imisstag gör något fel (det är bra att ha en gymtokig pojkvän, haha). Han lagade även om mitt träningsprogram lite grann efter vad jag har tränat nu under den gågna veckan. Jag ska fokusera på dom större muskelgrupperna så att jag får dom i skick innan jag börjar med alla mindre. Så nu blir det några veckor framåt ett nytt träningsprogram och så får vi kolla sen igen hur det gått och hur vi kan bygga på vidare därifrån.  (null)

Nu tänkte jag dra en stretchande och avkopplande yoga och sen hoppa i duschen och laga hårinpackning.

Hejsvejs!💕