Livet känns bra!

Före skolan var jag på lunch med E och E. Vi var på efterlängtad ugnspotatis.
I skolan började vi idag med ekonomisk matematik. Matematik har alltid varit min svaga punkt. Speciellt främmande och kanske till och med lite svårt är det i och med att jag inte pluggat matematik på många Många MÅNGA år. Senast ordentligt i högstadiet och det är ju kanske 8-10år sedan.. 
(null)

Direkt efter skolan traskade jag och A till gymmet. Idag blev det ett super pass! Svetten bara sprutade åt alla håll (haha kanske lite överdrivet) och det brännde i musklerna. Var riktigt bra att dra det lugnare igår och "värma upp sig" inför idag. 
För en gångsskull känns som om jag har fått tillbaka min länge eftersökta tränings motivation. Jag hoppas bara att den håller i sig den här gången! 
(null)

Nu ska jag äta lite tomatsoppa och sen hoppa i duschen! 

Hejsvejs!💕