En cykeltur

Har velat fara ut och morgoncykla hela veckan men det har varit omöjligt efter all träningsvärk jag haft i benen.. men i och med att jag blev väckt så tidigt idag och inte står ut med allt borrande i väggarna så bestämde jag mig för att fara på en cykeltur. Tänkte att det skulle ta 45-60min men jag var ju tillbaka hemma redan efter 25minuter. Hade glömt hur snabbt man slipper fram med cykel, haha. 
Skönt var det, även fast det brännde i benen men kanske det hjälper mot träningsvärken. 👍
(null) (null)

(null)

Ikväll ska vi hem till mamma och pappa med Jesse. Vi ska bo där hela veckoslutet medan mamse och papse far till stugan. Ska bli så skönt att få bo i ett stort hus och kunna bada bastu och grilla när man vill. Ikväll tänkte vi dra handdukarna runt oss och gå ner till vår strand för ett kvällsdopp, ska bli kul. 
Måste även börja baka lite eftersom jag imorgon har födelsedags kaffebjudning för mor- och farföräldrarna. Ett mysigt veckoslut på kommande!😍