Tillbaka till vardagen

Idag kom jag hem tillbaka till Åbo. Så tråkigt att måsta lämna J i Hangö och ensam hem, haha. 
Gick direkt till butiken och handla och sen hem och träna innan jag tog en duch.
(null)

Lagade en god kines-inspirerad mat idag.
(null)
Jepp det blev gott!

Vi/Mitt team har idag evenemang på Skärgårdsbaren. Jag var med och pyntade och gjorde färdigt innan vi "öppnade dörrarna" sen satt jag två timmar vid inträdet med Madde och tog betalt osv. 
(null)
(null)

(null)

Kom hem för en stund sedan och har ätit kvällsmål. Nu ska jag börja sova eftersom jag har jobb imorgon kl8 och skola direkt efter det. 
Ps. Om någon läser det här idag och är i Åbo så ska ni absolut fara en sväng till Skärgårdsbaren idag (för att sponsra vårt team/andelslag). Där spelas gamla nordiska låtar (svenskt, norskt, danskt och finskt) och beerpong turnering. 

Hejsvejs!💕