Röda-vita hjälpen

Var igår till Helsingfors till kirurgiska och fick nu en "operationstid" i slutet på nästa månad (inget allvarligt). Nervös redan nu, haha. Var även på lunch och köpte en (knall rosa) regnrock och kollade på datorer. Idag fick jag en dator, jihuu (eller alltså köpte en) ! Pappa plockade med sig den när han idag var i sin tur till Hfors. Imorgon ska jag hem efter den😊😊😊😊

Var på kaffe till fammo och fafa på hemvägen igår.

idag körde jag upp till skanssi på morgonen. Vi skulle samla in pengar för röda korset (ett grupp projekt arbete i skolan). Det var helt kul!

Nu är jag hemma i Hangö igen. Flunssan har börjat lätta, har endast den eländiga hostan kvar.. den lär ju ska sitta i några dagar/veckor framåt ännu.. blir i Hangö över veckoslutet så om någon av mina Hangö-vänner vill träffas så är det bara att höra av sig!

Tjingeling!💕