Love my new over size sweater

Jesse hade beställt en tröja men den råkade vara för stor på honom. Och vips hade jag lurat den åt mig. Jag bara älskar den!

Så mysigt att bara dra den över sig en "hemma dag". Och den är passligt lång och  perfekt till ett par tights. 

J for just hemåt mot Hangö. Innan det passade jag på att föra tillbaka mina kryckor till tyksen som jag fick låna för några veckor sedan när jag vrickade foten. Konstigt nog så är min fot fortfarande sjuk och till och med lite svullen. Men endå mycket mycket bättre.

Lagade just en sallad åt mig som blev super mumsig.

Frisésallad, gurka, tomat, rödlök, svarta oliver, feta, jalapeno, lite kyckling. Som dressing hade jag citronpeppar, olivolja, herbamare och lökpulver. Mums.

1
Isabell Hedberg

Hur fin som helst ju! :D

Svar: Javisst!:)
Sofia Erica Johanna Nordblad