Jädrans kul vecka

Har väl haft min första ordentliga "studie vecka". Mycket fester, mycket dans, har fått massor med nya vänner, och även studerat. På onsdagen var det Vegas som gällde, dansade hela natten lång! Igår(torsdagen) kom Jocke och Franzie till mig, vi var först på kaffe sen började vi fixa oss och förfesta. Sen via Toimisto till Skärgårdsbaren.

Så kul, dansade även där hela natten lång!(har väldigt sjukt i foten nu efteråt) sen blev det hese party hemma hos mig innan vi började sova. Hade skola idag en halv timme och for sedan hem. Men sedan for jag en timme senare tillbaka för att göra en förlängd projekt analys. (det var endast jag och en annan från min projekt grupp på plats, resten var bakis haha). 
Nåja, nu kom jag just hem till Hangö❤️ måste erkänna att jag nog känner av att man festat två dagar i rad med endast 7 timmars nattsömn.. men nästa vecka tänker jag bara ta det lugnt!
Ajjoo har även varit och kolla på datorer, så nästa onsdag ska jag med papsen fara och köpa en tillika som vi far till Helsingfors.
Ajjoo(2) på onsdagen var jag även på kaffe med Amelie då vi båda var lediga. Senare for vi utanför domkyrkan och förfesta och lekte en massa roliga lekar med resten av tradena.
Nu tänker jag slänga ner mig i soffan och kolla en film med Jesse❤️
Ha det bra!